1. Home Brother
  2. Serwis i wsparcie
  3. Warunki gwarancji na produkty Brother
  4. Serwis gwarancyjny

Jeżeli posiadasz urządzenie objęte gwarancją door-to-door (wysyłka do serwisu):

Urządzenie do naprawy odbierze kurier ze wskazanego w zgłoszeniu adresu.
DCP-T420W_image

Blasc Sp. z o.o.

ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa

Zarejestruj naprawę w Blasc


WAŻNE!
Pamiętaj, że urządzenie musi zostać bezwzględnie zabezpieczone. Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.

DCP-T426W_image

Comp S. A.

ul. Działkowa 115a
02-234 Warszawa

Zarejestruj naprawę w Comp

WAŻNE! Pamiętaj, że urządzenie musi zostać bezwzględnie zabezpieczone. Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.

Jeżeli posiadasz urządzenie biznesowe, oferujące gwarancję on-site
(naprawa w miejscu instalacji):

Nasz serwis skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty w miejscu instalacji urządzenia.
Brother MFC-L6710DW urządzenie laserowe A4

                                                                                                                                             

Jeżeli masz pytania, zachęcamy do kontaktu z naszym działem wsparcia pod numerem telefonu:

801 333 803 lub (22) 500 94 94
w godzinach 9.00 - 17.00.