Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Informacje dotyczące obsługiwanych systemów operacyjnych (3) Na karcie procesów w systemie Windows jest napisane, że są uruchomione procesy BRMFRSMG.EXE, BRSS01A.EXE, BRSVC01A.EXE. Co to zaprocesy i czy można je zatrzymać? Pojawia się komunikat aby zainstalować JAVE gdy uruchamiam aplikację na Mac OS X 10.7 lub nowszym. Windows 7 Informacje Pomocy Technicznej
Specyfikacja (11) Czy mogę drukować lub skanować do telefonu z systemem Android™? Czy mogę drukować oraz skanować do iPhone, iPod touch oraz iPad? Czy można drukować, korzystając tylko z kasety z tuszem czarnym, gdy wyczerpią się kasety z tuszem kolorowym? Czym różni się program BRAdmin Professional od programu Web BRAdmin? Dlaczego urządzenie musi regularnie przechodzić przez procedurę czyszczenia? Do czego służy program BRAdmin Professional? Gdzie jest pełny Podręcznik użytkownika? Nie mogę znaleźć potrzebnych mi informacji w podręczniku papierowym. Gdzie jest zlokalizowany port USB w urządzeniu? Nie mogę go znaleźć z tyłu urządzenia. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia? Gdzie znaleźć informacje o pomocy technicznej do programu Presto!® PageManager®? Jakie rodzaje "adapterów" do kart pamięci mogę używać? Więcej
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Sposoby / Rozwiązywanie problemów Konfiguracja / Ustawienia