Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Komunikaty o błędach (1) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na urządzeniu Brother iPrint&Scan(urządzenie mobilne).
Faks (4) Czy potrzebna jest linia telefoniczna aby wysyłać i odbierać faksy za pomocą urządzenia Brother? Jak działa tryb "FAX/TEL" Skąd wiadomo, jaki tryb odbierania należy wybrać? Wysyłając faks zdarzają się problemy, co mam zrobić?
Mobilne (1) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na urządzeniu Brother iPrint&Scan(urządzenie mobilne).
Drukowanie (3) Czy mogę drukować lub skanować do telefonu z systemem Android™? Czy mogę drukować oraz skanować do iPhone, iPod touch oraz iPad? Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na urządzeniu Brother iPrint&Scan(urządzenie mobilne).
Skanowanie (3) Czy mogę drukować lub skanować do telefonu z systemem Android™? Czy mogę drukować oraz skanować do iPhone, iPod touch oraz iPad? Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na urządzeniu Brother iPrint&Scan(urządzenie mobilne).
Telefon (2) Jak działa tryb "FAX/TEL" Posiadam automatyczną sekretarkę na tej samej linii co Faks. Czy muszę ustawić 5 sekundową przerwę przed moją wiadomością?
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Konfiguracja / Ustawienia Inne