Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Informacje dotyczące obsługiwanych systemów operacyjnych (3) Czy moje urządzenie Brother jest kompatybilne z Windows Vista? Pojawia się komunikat aby zainstalować JAVE gdy uruchamiam aplikację na Mac OS X 10.7 lub nowszym. Windows 7 Informacje Pomocy Technicznej
Specyfikacja (9) Czy mogę drukować lub skanować do telefonu z systemem Android™? Czy mogę drukować oraz skanować do iPhone, iPod touch oraz iPad? Czy mogę używać AirPrint z urządzeniem Brother które posiadam? Czy moje urządzenie Brother jest kompatybilne z serwerami wydruku innych firm? Czy moje urządzenie Brother jest kompatybilne z Windows Vista? Gdzie znajde Podręcznik Użytkownika? Nie mogę znaleźć wystarczającyh informacji w podręczniku szybkiej obsługi. Gdzie znajdę numer seryjny na w urządzeniu? Gdzie znaleźć informacje o pomocy technicznej do programu Presto!® PageManager®? Używam przeglądarki internetowej Firefox® 2.0 lub nowszej. Naciskam na "Zamknij okno" na stronie która się otworzyła, leczpozostaję ona otwarta. Co mam zrobić?
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Sposoby / Rozwiązywanie problemów Konfiguracja / Ustawienia