1. Home Brother
  2. Serwis i wsparcie
  3. Skontaktuj się z nami
  4. Aplikacja Support Centre

Pobierz na swoje urządzenie mobilne i uzyskaj pomoc techniczną Brother w aplikacji

Kompleksowe wskazówki dotyczące konfiguracji produktu.

Instrukcje obsługi produktu.

Często zadawane pytania i poprawki błędów.

Bezpośredni link do pełnego wsparcia serwisowego.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji Support Center

Aplikacja Brother SupportCenter może zostać zainstalowana na urządzeniach mobilnych firmy Apple oraz z systemem Android. Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne korzysta z jednego z następujących systemów operacyjnych:

Android: wersja 4.0 lub nowsza.
iOS (iPhone, iPad i iPod touch): wersja 9.0 lub nowsza.

Aby zainstalować aplikację SupportCenter na urządzeniu mobilnym:

1. Pobierz aplikację Brother SupportCenter ze sklepu App Store lub Google Play:

Na urządzenia z systemem Android

Urządzenia Apple (iPhone, iPad i iPod touch)

2. Naciśnij „Brother SupportCenter”, aby zainstalować aplikację.

Nie wszystkie produkty obsługują tą funkcję.

Aplikacja Brother SupportCenter jest zgodna z następującymi produktami firmy Brother:

• Drukarka atramentowa / faks / MFC / DCP
• Monochromatyczna drukarka laserowa
• Drukarka kolorowa (laserowa / LED)
• Monochromatyczny laserowy faks / MFC / DCP
• Kolorowy faks / MFC / DCP (laser / LED)
• Szybka drukarka dla grup roboczych
• P-touch (PT / RL)
• Drukarka etykiet (QL / TD)
• Maszyny do szycia i haftowania
• Maszyna do cięcia
• Drukarka przenośna (RJ / PJ / MW)
• Skaner dokumentów
• Drukarka pieczątek
• System projekcji HMD (Head Mount Display)

Możesz skorzystać z funkcji "Find By Wi-Fi" która jest dostępna w aplikacji, aby znaleźć produkt firmy Brother który jest połączony do tej samej sieci bezprzewodowej, do której jest podłączone urządzenie mobilne.

• Brother SupportCenter zapewnia dostęp do informacji o konfiguracji, podręczników produktów, często zadawanych pytań i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
• Brother My Supplies umożliwia monitorowanie i zamawianie materiałów eksploatacyjnych do drukarek firmy Brother (tuszu lub tonera).
• Brother iPrint & Scan umożliwia drukowanie i skanowanie do urządzenia mobilnego lub komputera w sieci bezprzewodowej.
W zależności od produktu niektóre funkcje mogą być niedostępne i z tego powodu będą wyszarzone.

Szukasz innego wsparcia? Przejrzyj dodatkowe opcje poniżej:

Pictogramă înregistrare produs Brother

Zarejestruj swoje urządzenie

 Szybka i łatwa rejestracja.

 Bierz udział w promocjach dostępnych w Twoim osobistym koncie Brother.

 Monitoruj zakupione produkty i aktywuj ich gwarancje. 

Zarejestruj urządzenie

Pictogramă descărcare documentație și drivere Brother

Sterowniki i pliki do pobrania

Zaktualizuj sterowniki w urządzeniu Brother lub pobierz oprogramowanie.

Znajdź narzędzia do naprawy połączenia sieciowego oraz szereg plików BRAdmin do pobrania.

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz informacji na temat gwarancji, punktów serwisowych i recyklingu?