Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Informacje dotyczące obsługiwanych systemów operacyjnych (3) Na karcie procesów w systemie Windows jest napisane, że są uruchomione procesy BRMFRSMG.EXE, BRSS01A.EXE, BRSVC01A.EXE. Co to zaprocesy i czy można je zatrzymać? Pojawia się komunikat aby zainstalować JAVE gdy uruchamiam aplikację na Mac OS X 10.7 lub nowszym. Windows 7 Informacje Pomocy Technicznej
Specyfikacja (9) Czy mogę drukować lub skanować do telefonu z systemem Android™? Czy mogę drukować oraz skanować do iPhone, iPod touch oraz iPad? Czy można drukować, korzystając tylko z kasety z tuszem czarnym, gdy wyczerpią się kasety z tuszem kolorowym? Dlaczego urządzenie musi regularnie przechodzić przez procedurę czyszczenia? Gdzie jest pełny Podręcznik użytkownika? Nie mogę znaleźć potrzebnych mi informacji w podręczniku papierowym. Gdzie jest zlokalizowany port USB w urządzeniu? Nie mogę go znaleźć z tyłu urządzenia. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia? Gdzie znaleźć informacje o pomocy technicznej do programu Presto!® PageManager®? Jakie rodzaje "adapterów" do kart pamięci mogę używać?
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Sposoby / Rozwiązywanie problemów Konfiguracja / Ustawienia